vineri, 27 noiembrie 2009

Voi fi acolo...









Vescan:”Voi fi acolo”

“Voi fi acolo,
Vei fi acolo!

Cunosc atat de multi oameni,
Si totusi atat de putini,
Care nu se schimba peste ani,
Nu devin straini,
Au acelasi zambet cald,
Nu-s cumparati de bani,
Si-au ramas exact cum,
I-am lasat acum cativa ani,
Nu incerca fi altul,
Ei stiu de ce esti in stare,
Stiu ca-ti conturezi vise,
Dar nu-ti permiti asigurare,
Nu incerca sa-i minti ca ea e doar o oarecare,
Cand ei stiu ca amintirea ei inca te doare.

[...]

Ei trec cu vederea,
Ei te-nteleg ca om,
Si doar ei pot simti tristetea ta la telefon,
Fii acolo pe pozitii,
Stii…O prietenie,
Nu inseamna doar curve,droguri sau o betie,
Asa ca fi acolo ca ajutor,nu ca actor,
Gata sa lupti cu pumnii stransi
In razboiele lor.

Am prieteni…Printre semeni,
Dar n-au fost oameni demni,
Tentati,fentati de galbeni,
Si am prieteni…Printre semeni,
Care neconditionat,
S-au abonat la viata mea,
Si care impart orice cacat,
In care m-am bagat,
Si orice bucurie fie c-am realizat…[...]

Sau orice pumn intins pe care l-am luat sau dat.
Altii ai disparut cu un sarut ca Iuda,
Dar inca imi amintesc cu drag de ei in ciuda…
Faptului ca-i vad doar in fotografii,
Ii respect pentru ca au fost acolo intr-o zi.

Si sa ma (*)in ei de bani,
Cacatul asta ne desparte,
Viata asta-i mult prea scurta,
Sa fii sclav de bancomate,
Si-s prea putini pe-aproape pe drumul asta lung,
I-as numara pe degete doar daca as fi ciung.

Alteori o sa plangi de fericire daca reusesc
Si sa vrei sa plangi in locul lor daca dezamagesc
Acolo lasand toate certurile-n spate
Sa-nveti sa le tii parte chiar daca stii ca n-au dreptate
Acolo-n dreapta lor cu absolut orice pret
Sa-i vezi la fel cand toata lumea-i priveste cu dispret
Sa-ti investesti increderea fara s-astepti dobanda
Fara sa stai la panda ca-i poti pierde într-o secunda
Stiu ca ti-au jurat atatia ca le esti ca un frate
Dar cand a fost s-arate cati au stat cu tine spate-n spate
Cati daca i-ai ajutat si-au amintit de multumiri
Oricum lasa-i sa plece ca sunt doar simplii musafiri
Simpli trecatori… Ce au modele in viata
Ce vor sa fie altcineva in fiecare dimineata
Cat despre mine…Inteleg totul perfect
De-asta doar unora le strang mana cu respect!”

Niciun comentariu: