luni, 22 februarie 2010

Trouble


Ce m-as face daca nu as avea prieteni care sa ma bage in tot felul de chestii ciudate..si ma pun uneori in situatii si mai ciudate..?
Probabil as avea un fel de "viata" plicticoasa..si fara...nici`un haz..
Astazi de exemplu am avut "o surpriza cat casa"...Si era sa fac o gafa...cat orasul...
Noroc ca am avut destula "experienta" cu prietenii mei ...ca sa-mi dau seama cui i-a apartinut "supriza"..Desi pe moment...am crezut ca o sa vina potopul...M-am calmat..si am inteles "situatia".
Am primit la timp explicatiile si "instructiunile" pentru a nu face vreo.."prostioara"..
Desi,uneori avem senzatia ca prietenii ne incurca "mendrele" cred ca e cazul sa ne gandim ca probabil si noi...am facut "surprize" de genul,lor,candva,iar daca nu,probabil o sa avem "nevoie"...
Postarea este pentru o persoana foarte speciala...si sper ca data viitoare sa fie ceva mai precauta...
Dar,fara prieteni putin nebuni,zilele trec fara nici-un folos si fara putina distractie si "adrenalina" totul e prea banal.


:))
Never mind!

Niciun comentariu: