miercuri, 10 februarie 2010

Cum?



Trecuse jumatate de an,stii?Chiar sase luni fix..de cand nimeni si nimic nu m-a facut sa plang,sa fiu slaba,sa ma simt nesigura..Si deodata intr-una din zile,am "cazut emotional";am inceput sa plang;si plangeam...fara sa stiu,un motiv anume...doar pentru ca simteam o lipsa,un gol,o durere.
Pur si simplu realizam ca nu mai am nimic...Imi era dor sa am sentimente,sa fiu fericita pentru o singura clipa,sa am acele emotii....Imi dadusem seama ca in cele sase luni am trecut prin tot fara sa mai simt nimic...Eram ca o fantoma,desi aparent credeam ca imi e bine.Si dupa ce m-am "descarcat" am inceput sa rad,din nou,fara motiv,doar pentru ca asa mi-a venit.Si am realizat ca totusi incepusem sa simt din nou..si ca pana la urma timpul le-a rezolvat pe toate!

Un comentariu:

Dayra. spunea...

''Timpul le rezolva pe toate!''.mai stii? ;;)

si le-a rezolvat !
pentru ca tu ti-ai dorit asta,si s-a indeplinit!
ai fost puternica !

teiubesc.!