miercuri, 10 februarie 2010

"The good times begin again"..


E timpul,ca vremurile bune sa inceapa din nou..! Vremuri in care profitam de orice moment pentru a fi fericita.Alaturi de ei,cei care ma sustin indiferent de ceea ce fac,cei care ma vad la fel indiferent de cum ma vad ceilalti,cei care sunt alaturi de mine indiferent de starea "naspa" sau euforica pe care o am,cei care se tin de capul meu sa ies cu ei atunci cand sunt bosumflata doar pentru a ma scoate din starea asta,cei care ma fac sa rad,cei care ma incurajeaza atunci cand am vreo "dezamagire",cei care imi spun "Capul sus!",cei care ma suporta cu toate toanele mele foarte variate si cei care vin mereu atunci cand am nevoie de sustinere,cei carora le pasa. E un start nou!Cred si sper si e de-ajuns sa-i am pe ei!

2 comentarii:

Dayra. spunea...

O yeah.Crede-ma ,honey ! E TIMPUL !

si ne ai pe noi:">,si asta e tot ce conteaza !

si stii,''copchilu'' te iubeste ,si NIMENI nu te iubeste ca mine ! :*.

rrox spunea...

cu siguranta e de ajuns sa ai prieteni adevarati langa tine si clar, totul va merge mult mai bine :X have fun ;;)