vineri, 19 februarie 2010

Open your mind (1)


-Confuza,
-Obosita,
-Mi`e somn,
-Mi`e dor de vara,
-Ma doare capul,
-Am fumat prea mult,
-Vreau o cafea,
-Am nevoie de energie,
-Am varsat o monstra de parfum,
-Vreau sa ma uit la un film,
-Nu mai fumez,
-Totusi stau pe scaun si scriu pe blog,
-Nu ma simt prea bine,
-Ma gandesc prea mult la chestii,
-Dar,totul trece,nu?
-Vreau sa citesc,
-Oare ce-i cu mine?
-Nu se mai termina iarnaa asta!
-Ce-i cu postarea asta?
-Azi e vineri,
-In sfarsit week`end.
-A venit Blinku' acasa(yeeee!),
-In noaptea asta o sa privesc tavanul cel "senin",
-In noaptea asta o sa fac "yoga",
-Noaptea e lunga,
-A fost fain azi!
-Trebuie sa-mi pun ordine in ganduri,
-Am vedenii?
-Sa nu razi daca citesti asta,
-Fara sens,
-Indiferenta?
-Sentiment,
-Chiar o sa incep sa ma uit la un film!
-Inca nu am luat-o pe campii...cu floricele...bla bla...
-Nu-mi place matematica,
-Vreau vacanta,
-Episodul 7 "
House MD",
-Am primit o maimuta,
-Seamana "izbitor" cu mine,
-Deci chiar o sa ma uit la un film,
-Desi inca ma doare capu'.
-Si vara..aia,nu mai vine?
-Am scrisul "cacaniu".


Un comentariu:

Dayra. spunea...

teiubescenormdemult :*

si eu vreau sa vina vara :-<

my ''momiii '' >:D<