sâmbătă, 13 februarie 2010

Artisti prin "Copy & Paste"

Stateam si citeam niste articole si am dat din greseala peste un forum,cu mai multe discutii.Discutia de "varf" era "Cum pot anulez click dreapta pentru 'Copy si Paste'?".So...am observat si eu,probabil,si tu,si voi ca foarte multi "artisti" devin atat de "filosofi si originali" prin gandurile si ideile altora incat te apuca groaza cand vezi o postarea de a ta,scrisa(de fapt copiata) pe un alt site...Postare pe care nici macar nu s-au deranjat sa o schimbe sau sa inclocuiasca o idee,cu una de-a lor,ci au lasat-o chiar identica.
Mai sunt si alte tipuri de "artisti":Cei care citesc si "fura" niste idei..(adica mai multe) sau vorbe/proverbe/versuri etc,pe care le scriu cursiv in continuarea textului dand de inteles ca si acestea sunt "operele" lor,fara macar a pune niste simple ghilimele ("..") pentru a da de inteles ca atunci,se reproduce intocmai un text,spus sau scris de cineva si care nu le apartine,dar prin care se regasesc(oarecum).
Am ales sa scriu postarea asta prin simplu fapt ca ma irita putin toata chestia asta,desi nu mi s-a intamplat personal,(cred),sau cel putin nu inca,(sau nu in mare parte),dar din ce in ce mai rar vezi o persoana care isi exprima singura trairile,fara "ajutor" prin gandurile celorlalti.Prea multi copii,mai ales,parca sunt "trasi la indigo",nu mai au idei proprii,imaginatie,originalitate,carcater catusi de putin...nimic..
Sau probabil doar mi se pare...

Un comentariu:

Denlyn spunea...

nu ti se pare.
Uite, mie mi s-a intamplat.
Si da; nu-i placut deloc sa-ti vezi.. imaginatia "furata" de altii.
Sper ca prin post-ul tau.. sa se simta multi.


P.S. imi place ideea ta. ;)