vineri, 30 iulie 2010

Un nou început..

Era si timpul..
Hai ca poate fi mai bine,mai frumos,trebuie doar sa crezi si sa ai incredere.Pentr
u ce atatea planuri?De ce tot timpul ratiunea pe primul loc?Nu,gata,mie mi-a ajuns.Desi inca imi e frica sa arat ca-mi pasa,desi habar nu am de unde sa incep,caci nu stiu cum sa iau "avalansa" asta de sentimente,prefer sa infrunt,decat sa astept sa se intample ceva.Si sa-mi formez degeaba anumite idei,care sa ma pregateasca pentru o posibila dezamagire.. Desi parca trec printr-un vis,desi nu stiu cat o sa-mi fie bine,momentan traiesc si ma bucur de fiecare lucru minuscul care conteaza!

VeritaSaga - Cer senin

Un comentariu:

Anonim spunea...

bucura-te de fiecare raza a soarelui, de fiecare clipa traita, de tot ce e in jurul tau...nu se stie cand vei mai avea ocazia sa o faci.

te astept cu o parere si pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/