duminică, 11 iulie 2010

"Insomnie cronică-n nopţi.."


Trec din ce in ce mai multe nopti de "nesomn"....Mereu sa vad cum dispare intunericul din camera,sa ies pe geam si sa vad ca iar s-a facut zi,ca iar nu am somn,ca iar ma sufoc,ca iar ma chinui sa fug de propriile ganduri... Atatea ore in care stau si imi amintesc cum era odata...de fapt imi amintesc cum era atunci cu tine.. Si puteam profita mai mult de fericirea aia.. Dar de ce ma arunc in trecut?Ce rost are,cand prezentul e in fata? Ma gandesc si la prezent..Dar incotro sa o iau?Ce sa fac?Vad ca vara trece,iar eu raman pe loc,aceeasi nesiguranta..Si totusi de ce nu pot fi oarba?De ce totul conteaza?
Si vreau sa schimb ceva,dar am senzatia ca astept un impuls..Dar ce impuls?
De ce naiba pun asa multe intrebari?

Indiferent!

Niciun comentariu: