duminică, 8 august 2010

Poveste cu început.. ( I )

"Introducere"
Sa o iau de la capat: Cine sunt eu? O fata oarecare ce incearca sa studieze diversitatea si oamenii in general...De ce?Habar nu am,inca nu m-am lamurit.
Cum sunt eu? Sincer nu am gasit niciodata o definitie care sa mi se insuseasca cu felul de a fi.Variez mult intre stari emotionale diferite si adun o multime de idei,punandu-mi o multime de intrebari,cautand o multime de raspunsuri in fiecare minut.
M-am gandit sa incep un fel de povestioara..ceva mai detaliata si mai diferita cu privire la curiozitatile mele cele mai ciudate si anumite intamplari ce mi-au dau de gandit..
Aceasta fiind "introducerea"... :


The first "story"

Conceptii "stravechi"

Oamenii...Cum sunt ei?
Incep sa cred ca nu este om care sa fie bine-intentionat.Fie ca e copil,adolescent,tanar,adult,eventual batran.Majoritatea
fug de responsabilitatile propriilor fapte,incercand sa gaseasca scuze sau alti vinovati,chiar si pentru lucruri banale.Am observat si oameni destul de maturi care "se ascund dupa un deget".
Chiar ma miram la inceput de chestia asta,fiind crescuta de mica,cu ideea de a spune intotdeauna adevarul.De ce?Pentru ca asa e bine,asa e normal.Dar ce-i normalitatea asta?
Aceasta normalitate mi se pare o multitudine de conceptii ciudate si fixe care au fost introduse in mentalitatea omului ca un fel de obligatie,lege care trebuie respectata.
De exemplu..majoritatea oamenilor au conceptia ca un om pentru a avea o viata normala,trebuie sa se casatoareasca,sa aiba nu stiu cati copii,sa-si castige existenta,sa aiba nepoti si sa imbatraneasca etc. Nu zic ca e ceva gresit,dar
de ce acei oameni care aleg sa faca ceva mai diferit,care isi doresc mai multe experiente,care tind spre ceva nou,sunt priviti ca niste ciudati,nici persoane anormale si aproape ca sunt indepartati din sfera sociala?E doar ceva nou,lumea evolueaza constant,nu sta in loc..."vremurile" s-au schimbat.
Eu fiind fata,urasc genul de idee ca: "Femeia se ocupa de facut mancare si crescut copii,iar barbatul aduce banii in casa".What the fuck? O femeie nu e capabila sa-si castige existenta?Nu e capabila sa munceasca?Sa-si expuna ideile,sa fie pe picioarele ei?Ba bineinteles!De ce sa depinda de cineva,cand poate fi la fel de independenta?
Toate au un inceput.
Cred ca conceptiile astea s-au invechit,si se pot "imbunatati" considerabil..Oamenii sunt foarte diferiti dar in acelasi timp aproape identici..traind dupa niste reguli impuse.

Acesta fiind doar un alt gand,o alta opinie.


Niciun comentariu: