luni, 13 septembrie 2010

Dimineaţă...

M-am trezit intr-o dimineaţă,alergandu-mi prin minte alert.M-am ridicat,intrebandu-ma cu disperare,ce mi s-a intamplat.Am decis sa ma dezmeticesc bine,inainte de a trage vreo concluzie pripita..Da...Ma simteam altfel,pur si simplu;Diferita,dar totusi,asa peste noapte?Fara nici`un motiv,fara nici o intamplare,fara ca eu sa-mi bat capul?Nu,chiar nu e normal.
Am aflat intr-un final ca da,e posibil.
Cam dubios....
Ma simt eu,si-atat..Asa cum sunt : ametita,confuza,uneori nehotarata,ciudata,alteori exagerat de orgolioasa,o persoana sociala de fel,cu anumite retineri,critica inraita,lenesa,vioaie,atenta la detalii,binedispusa,morocanoasa,tipica zodiei mele,deseori feminista convinsa si sigura pe mine...
Dupa ce "reanalizez" situatia,ma uit la ceas...6:25,azi e prima zi de scoala!

Niciun comentariu: