luni, 1 martie 2010

It's finally March!


In sfarsit!E primavara...
In sfarsit pot sa respir...
In sfarsit mi-au mai trecut starile ciudate...
In sfarsit nu mai e frig...
Probabil era si timpul...
Asteptam anotimpul asta de prin ianuarie..Ma motiveaza oarecum.Chiar imi e dor sa pierd serile prin diferite locuri,unde,rad,depan amintiri si ma simt bine!
Pentru mine primavara asta,e un nou inceput...Trezirea din "hibernare"...
Cel putin in ultima luna am fost mult prea "bleaga",emotiva,plictisita,ciudata...De asta si ultimele mele postari au fost cam la fel..E timpul sa revnin la un "nou" normal.
E timpul sa las totul in urma,sa am doar amintiri,sa fiu din nou dispusa sa risc..Sa am un echilibru intre ratiune si sentiment..Cel mai dificil lucru,dupa ce m-am lasat condusa de ratiune...prea multa vreme..Evitand sa cred ca pot sa mai simt ceva..(9).
Oricum,daca chiar vrei,nimic nu e atat de imposibil pe cat pare..
Finally...
E primavara!

Un comentariu:

Dayra. spunea...

asa-i,e primavara ! in sfarsit !

si sa ai o primavara frumoasa si fericita alaturi de cei dragi ! >:D<

te iubesc :*