sâmbătă, 27 martie 2010

I really miss you..


Pe zi ce trece se incalzeste afara...si imi aduc aminte de niste momente frumoase..
Si de o vreme incoace tot ma uit prin niste fotografii, facute odata ... intr-o zi de vara,atunci cand eram prietene bune...
Imi aduc aminte de plimbarile noastre in afara orasului...de sucul "Pepsi",de gara,de soare,de discutiile noastre ciudate,de povesti si de tot ce ne lega...
Am si-acum vederea pe care mi-ai trimis`o in vara lui 2005 de la Constanta si vederile din excursia de la Vatra Dornei(2006) si tin minte si data aia gravata pe peretele din bloc...
Si imi e dor de entuziasmul tau infantil si rar,mi`e dor de seriozitate si replicile aspre date celorlalti,de sfaturile tale si de taria ta de caracter,de serile de vara cand ne plimbam pe straduta,de zilele insorite cand pierdeam vremea...pana si de parfumul tau mi`e dor...
Si ma intreb cateodata:
Oare iti mai aduci aminte de mine din cand in cand?
Oare tie iti e dor macar putin?
Cam siropoasa treaba asta...Si totusi ironia e ca ne-am departat dintr-un motiv neclar...cel putin din opinia mea...Anyway...

"A frenci chiss from mua"

Un comentariu:

Dayra. spunea...

frumos :-<

si adevarat :x

>:D< :*