duminică, 13 decembrie 2009

Nu am gasit un titlu.



E tarziu…si totusi nu am somn..E decembrie si azi a nins.

Adineaori am incercat sa adorm,dar in zadar.

Am atatea ganduri ce-mi fug prin minte,incat nu pot sa concep exact, felul in care as reusi sa imi pun in ordine ideile,astfel incat sa incep ceea ce mi-am prospus.

Ciudat e ca nu stiu ce ma asteapta.Va urma…sa traiesc.

In curand vin sarbatorile si bineinteles agitatia specifica acestora.Tot ce-mi doresc in noaptea dintre ani e ceva restrans…

Probabil cativa prieteni iar eu cu un pahar in mana in fata unei oglinzi spunandu`mi “La multi ani 2010!”Suna cam ciudat,pentru mine…spre deosebire de cum “petreceam” in anii trecuti aceasta zi.Hm…Multe amintiri…

Dar cine stie ce va fi…?

Momentan schimbarea isi face prezenta…Si totusi urmeaza,iar,o noua etapa cu noi provocari si o gramada de chestii care mi se vor parea importante la momentul potrivit…

Nu stiu ce rost are aceasta intrare careia nu-i gasesc nici`un titlu sugestiv..

Anyway,we will see…

Defects.

Niciun comentariu: