vineri, 18 decembrie 2009

Ciudat


Analizand ultimele zile…incep sa cred ca lucrurile au devenit cam stranii.Un sfarsit de an la care nu ma asteptam si care ma bulverseaza.E cam ciudat…totul…

Cred ca ar trebui sa ma bucur ca in doar 2,3 zile s-au rezolvat lucrurile de pe intregul an.Incep sa deduc ca totul se leaga in oarecare masura…desi anul acesta pentru mine nu a fost unul tocmai unul bun,a fost destul de diferit si dificil.Mai mult un fel de “metamofoza psihologica” in care viata mi-a “jucat” niste fente,mai ales in prima parte a anului.

In a doua am gasit ceva liniste dar si nesiguranta.Daca pana mai ieri eram preocupata de chestii tipice adolescentilor,acum vad ca nu mai au nici`un farmec.In jurul meu majoritatea persoanelor cu care intru in contact observ ca inca mai sunt la stadiul anterior.

2009 mi-a lasat multe amintiri..majoritatea placute si frumoase.In ochii mei a fost un an decisiv din multe puncte de vedere,dar mai ales psihic.Anul acesta am trait niste clipe extraordinare care m-au marcat…si inca ma intreb: “Oare ce va urma?”

Niciun comentariu: