duminică, 27 februarie 2011

Contact cu realitatea..


E ca si cum de fiecare data cand simt ca am putin echilibru si lucrurile revin la normal...sau cel putin la un normal pe care mi-l deduc singura din experientele trecute,ceva se intampla...Ceva,ce reuseste sa-mi dea totul peste cap.
Ma simt de parca m-as invarti in cerc,intr-un cerc vicios,care ma ameteste,nestiind incotro sa o iau...Ma intorc in fiecare zi,exact de unde am plecat,oricat mi-as bate capul,oricat m-as gandi incotro s-apuc,oricare ar fi lucru pe care l-as fi facut,oamenii pe care i-as intalni,tot acolo ma aflu,in acelasi punct.
E ca si cum timpul nu mai trece pentru mine,e ca si cum sta in loc...

Un comentariu:

Tlaloc spunea...

Mereu am vrut sa opresc timpul, sa fiu mult prea lacom si sa il tin pentru mine...
Daca ne invartim in cerc, trebuie sa rupem bariera lui...