sâmbătă, 4 decembrie 2010

Decembrie...


E decembire,intr-un sfarsit.Sincer,nu am sesizat pana acum,ca se aproprie sfarsitul de an.. Spre deosebire de celalalt,acest an,mi se pare ca a trecut destul de repede.. Mi s-a parut ca iarna s-a asezat brusc,la fel de brusc s-a schimbat si temperatura.. Chiar simt emotia sarbatorilor si sunt agitata si nerabdatoare pentru noul an....Desi,nu prea am observat in jurul meu,sentimentul asta...Mai bine am gasit peste tot ideea de "distractie"...Anyway..Fiecare cu preferintele lui.. Am un sentiment de bucurie,cu privire la tot ce urmeaza,probabil am si motive,dar simt ca totul va fi mai frumos de aceasta data...si trebuie sa ma bucur din plin,caci uitasem sa fac asta,la un moment dat. Ma intreb daca mai simte careva emotia aia specifica Craciunului,atunci cand simti mirosul de brad si vezi peste tot beculete colorate,cand intri in casa si te inghesui intr-un colt,la caldura,sa te dezgheti,cand fugi prin ninsoare,undeva,sa bei ceva fierbinte sa te incalzesti,cand simti fulgii de zapada cum ti se topesc pe fata,fericirea de pe chipul membrilor familiei si dispozitia buna a tuturor... Mai conteaza pentru careva,lucrurile acestea mici,ce faceau Craciunul special,acum cativa ani? Probabil nu sunt eu cea mai sentimetala persoana,dar sunt lucruri care ar trebui pastrate in sufletul fiecaruia...lucruri mici,ce alcatuiesc un intreg...

3 comentarii:

Prometeu spunea...

eu le simt.simt că-i decembrie,chiar dacă azi a fost soare frumos ca de primăvară.Când e iarnă,simţi oricum...e ceva acolo.îmi place postul tău,simplu şi drăguţ.

Defects spunea...

Multumesc!

metafizicx spunea...

frumos